Divas ļoti svarīgas lietas, ja tu meklē pirmos klientus

Pircēji un klienti

Divas ļoti svarīgas lietas, ja tu meklē pirmos klientus

Šis ir labs padoms tiem, kas nupat sāk savas biznesa gaitas.

Ja tu piedāvā kādu pakalpojumu saviem potenciālajiem klientiem, tad ir divas ļoti nozīmīgas lietas, kas izšķir vai tu dabūsi savus pirmos klientus, kad tu vēl neesi pazīstams tirgū.

Pirmais

Pirmkārt, tev ir jāspēj atrisināt savu klientu problēmas. Tev ir jādod vērtība cilvēka dzīvē vai viņa biznesam. Tev ir jādod pozitīvs rezultāts.

Ko es šeit domāju?

Piemēram, ja tu strādā par mārketinga konsultantu (nav svarīgi kādu), tev ir jāspēj atrisināt klientu problēmas.

Ja tu esi Instagram kontu menedžeris, tad varbūt tavs uzdevums ir dabūt klientiem jaunus sekotājus. Tas bez šaubām dos klientam vairāk peļņas.

Labākajā gadījumā tev ir jāspēj atrisināt klienta problēmu vismaz daļēji, pirms tu prasi par to naudu. Jo īpaši svarīgi tas ir, ja tava mārketinga prakse ir jauna.

Sākumā ir grūti dabūt pirmos klientus, tāpēc es iesaku mēģināt dot vērtību klientam pirms tu prasi par to samaksu, kas ir tavs pakalpojums.

Tu vari piedāvāt, piemēram, 10 dienu plānu par brīvu, kad tu dabū klientam jaunus sekotājus. Ja klientu apmierina sasniegums no 10 dienu plāna, viņu apmierina jaunie “likes” un komentāri, tad vari piedāvāt strādāt ar viņu mēnesi, bet nu jau par samaksu.

Otrais

Tev ir jāspēj pārliecināt klientu… par labu taviem pakalpojumiem.

Kad tu esi apguvis iemaņas savā darbā, nākamais ir prast pārliecināt klientus, jo citādi, kāda jēga no tavām iemaņām, ja neproti pārliecināt nopirkt pakalpojumus.

Tāpēc ļoti svarīgi, ka tu vispirms apgūsti pirmo soli, pirms ķeries klāt pie šī soļa, jo pārliecināt pirmos klientus par labu taviem pakalpojumiem būs neētiski.

Tu varbūt dabūsi naudu par saviem pakalpojumiem, bet, ja spēsi dot ļoti sliktus rezultātus klientam, tad viņš bez šaubām negribēs turpināt ar tevi sadarbību. Un vēl sliktāk – viņš atstās sliktu atsauksmi par tavu darbu, kas bojās nākotnē tavu reputāciju.

Bet, ja tu spēj nodrošināt abus parametrus (spēju atrisināt problēmas un pārliecināt cilvēkus), tu būsi gandrīz neapturams panākumu gūšanā.

Jo labāk pratīsi izpildīt abus kritērijus, jo vairāk naudas pelnīsi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *