Nav ideāla laika, lai rīkotos!

Biznesa psiholoģija

Nav ideāla laika, lai rīkotos!

Vienkārši RĪKOJIES, kad nezini, ko darīt!

Tagad es vēlētos tev likt saprast vienu ļoti svarīgu lietu, ko 99% cilvēku būtībā neaptver.

Es šeit runāju par ideālo laiku rīkoties.

Man tev uzreiz jāsaka, ka nav tāda ideālā laika, lai uzsāktu kaut ko ar savu dzīvi. Mēs visi vienmēr gribam sameklēt īsto brīdi. Bieži vien kā negatīvais tam ir tas, ka zaudējam savu dzīves laiku, gaidot.

Es gribētu, lai tu nedaudz padomātu!

Vai ir ideālais laiks, lai uzsāktu jaunu biznesu, lai uzsāktu svara zaudēšanas programmu, lai piezvanītu savam potenciālajam klientam, lai sāktu lasīt grāmatas, lai pierunātu savu draudzeni precēties?

Vai ir šāds laiks?

Lieta diemžēl ir tāda, ka mūsu prāts var būt labākais ierocis arsenālā un tajā pašā brīdī lielākais dēmons, kuru jūs uz šīs planētas esat sastapis!

Ja ar mani kāds gribēs argumentēt, tad es piekritīšu, ka nevajag mesties vērsim pie ragiem pirmajā dienā, kad jums ienāk kāda ideja prātā. Jā, ir vajadzīgs neliels laiks, lai aptvertu savas domas un nedaudz tās paanalizētu.

Bet uzreiz pēc tam, kad jūs esat veltījis kādas dienas vai maksimums nedēļu, lai pakultu domas pa prātu un sakārtotu domas, ir jāatceras tas, ka rezultāti nāks tikai, ja būsi gatavs rīkoties ar saviem plāniem!

Arī man ik dienu ir mentāli, tāpat kā jebkuram citam cilvēkam, jāapsver dažādas idejas, kas man rodas prātā – idejas, kas rodas no citiem cilvēkiem un kuras uznirst no dziļiem ūdeņiem.

Bet nekad nevajadzētu aizmirst to, ka idejas, bez rīcības ir drošs veids kā būt trūcīgam un neko nesasniegt dzīvē!

Piemēram, ja jums ir uzdevums savā biznesā dabūt jaunus klientus, ko jūs darīsiet?

Vai jūs nedēļām un pat mēnešiem ilgi meklēsiet katru klientu dabūšanas stratēģiju internetā, gribot atrast visvieglāko veidu kā dabūt vairāk klientus?

Nē, tas būtu pilnīgi aplami. Bet diemžēl realitāte ir tāda, ka 99% cilvēku grib vienmēr atrast vieglāko veidu visam dzīvē.

Nav slikti ik pa laikam gribēt atrast vieglāko ceļu, bet tam nevajadzētu būt pašmērķim.

Rezultātus sasniedz vislabāk un ātrāk tad, kad mēs ņemam savas idejas, padomājam par viņām varbūt maksimāli nedēļu, bet tad RĪKOJAMIES!

Ja man ir jādabū klientus, es uzreiz zinu, ka ir tūkstošiem dažādu veidu, kā to izdarīt.

Bet nekāds apjoms domāšanas mani nenovedīs pie rezultātiem, ja es nepiespiedīšu sevi paņemt vienalga kuru metodi un izpildīt to.

Nav pat jādomā jauns velosipēds – var ņemt to pašu telemārketingu un zvanīt cilvēkiem (prospektiem).

Labi.

Ceru, ka jūs apdomāsiet savu rīcību nākamreiz, kad gribēsiet visu savu laiku veltīt vieglākā ceļa atrašanai!

Uz tikšanos!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *