Neiekrītiet šajā slazdā…

Biznesa psiholoģija

Neiekrītiet šajā slazdā…

Šis ir bīstams slazds, no kura jums jāizvairās.

Vai jums ir tendence veltīt uzmanību katram sīkākajam jaunumam, kas ir TV, avīzēs vai internetā?

Tas nav visai labi!

Redziet, veltīt uzmanību jaunumiem biznesā ir visai bīstama stratēģija, lai augtu un palielinātu jūsu peļnu.

Ko es īsti domāju ar jaunumiem?

Būtībā jaunumi ir katrs jaunais sīkums, tendence vai fīča, ko jūs redzat medijos.

Kaitīgi šie jaunumi ir tādēļ, ka tie novērš jūsu uzmanību no svarīgākās lietas – lietas, kurai jūs jau esat veltījis gandrīz visu savu laiku.

Un vai ir gudri veltīt laiku kaut kam jaunam kā kriptovalūtām, ja jūs par to neko nezināt, bet tas tikai labi izklausās?

Ja jūs esat zobārsts, vai jūs pēc vairāku gadu mācīšanās universitātē par ārstu, praktizēšanas zobārstniecībā un citām lietām, kas ir saistītas ar zobārstniecību, tagad veltīsiet visu savu uzmanību kriptovalūtām? Nē taču!

Bet tieši tam pašam būtu jānotiek ar biznesu īpašniekiem. Ja jūs labi pārzināt savu niši, nemetieties iekšā pilnīgi nezināmajā, tikai tādēļ, ka kāds no jūsu draugiem ar to sācis nodarboties.

Jūsu lielākais trumpis ir jūsu eksistējošais bizness!

Attīstiet savu eksistējošo biznesu un ļoti uzmanīgi izpētiet opcijas, kas ir patālas no jūsu primārā biznesa!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *