3 efektīvi veidi, kā palielināt produkta cenu

Cenas stratēģijas

3 efektīvi veidi, kā palielināt produkta cenu

Mēs katrs gribam palielināt cenu, bet kā to izdarīt?

Vai arī jūs bailēs pazemināt cenu savam produktam, kad konkurenti pazemina cenas? Tā nav tā gudrākā un izdevīgākā stratēģija. Labāk iemācieties 3 vienkāršus (ne vieglus) veidus, kaā palielināt produkta cenu.

Cenas pazemināšanai ir tikai īslaicīgs labums, bet ilgtermiņā šī stratēģija noved pie zaudējumiem. Kad jūs pieradināt cilvēkus pie atlaidēm, ir grūti viņus piespiest maksāt pilno produkta cenu, kad jūs to vēlaties.

Labi, tad kādi ir veidi, kā palielināt produkta cenu?

Veids nr. 1:

Pirmais veids ir palielināt uztverto produkta vērtību cilvēku acīs.

To var izdarīt dažādos veidos, bet divi ātri veidi ir dot produkta demostrācijas un pievienot bonusus pamata produktam.

Ar produkta demonstrācijām jums ir jāparāda, kā jūsu produkts strādā. Jums ir jāparāda, kā jūsu produkts ir labāks nekā citi līdzīgi produkti. Kā tas ir ātrāks, ekonomiskāks, ekoloģiskāks, spējīgāks, izskatīgāks, utt.

Piemēram, ja jūs pārdodat golfa nūjas, cilvēkiem ir jāredz, kā jūsu produkts dos ievērojamu labumu pircēju dzīvē. Respektīvi, parādiet, kā ar jūsu golfa nūju cilvēks var aizsist golfa bumbiņu tālāk un precīzāk.

Bonusu pievienošana arī spēj palielināt pamata produkta uztverto vērtību.

Tie var būt visdažādākie bonusi, ko pievienot pamata produktam. Atkal, ja jums ir golfa nūjas, jūs varat veikt darījumu ar golfa bumbiņu ražotāju un par zemāku cenu pievienot 3 bumbiņas pie jūsu golfa nūjas komplektā katram pircējam. Šādi jūs varēsiet palielināt golfa nūjas cenu.

Veids nr. 2:

Otrais veids ir garantēt konkrētu rezultātu ar jūsu produktu.

Tas varētu šķist pretintuitīvi, bet patiesībā šī stratēģija ienes lielāku peļņu.

Respektīvi, jūs dodat kaut kādu garantiju ar savu produktu, pircējam nopērkot to. Bet ar šo metodi jums ir jābūt labam produktam. Ja ir galīgi slikts produkts, labāk izvēlēties citu cenu palielināšanas stratēģiju.

Piemēram, ja jūs pārdodat zivis, jūs varat dot šādu garantiju: “Nopērciet no mums jebkādu zivi un nogaršojiet to. Ja jums negaršo kāda no mūsu zivīm, mēs atgriezīsim 100% jūsu naudu, ko par to samaksājāt!”

Pamēģiniet šo stratēģiju, ja jūs ticat savam produktam. Es varu jums garantēt, ka tā spēj labi nostrādāt. Un jūs mierīgi varēsiet palielināt cenas savam produktam, jo cilvēkiem lieksies, ka jums ir lielāka pašpārliecinātība attiecībā uz savu biznesu.

Veids nr. 3:

Pēdējais veids ir šāds: atlasiet turīgāku mērķauditoriju!

Jums taču nav obligāti jāpārdod savs produkts tikai nabadzīgākajai cilvēku šķirai. Tie var būt bagātāki cilvēki, kam jūs pārdodat savu produktu.

Bet šeit ir viens noslēpums – jums ir jāpamaina nedaudz mārketinga ziņojums, ko jūs gribat vēstīt turīgajiem. Jo katra šķira domā un reaģē nedaudz savādāk uz mārketingu.

Pamēģiniet, jums nav ko zaudēt ar šīm trim stratēģijām, kā palielināt cenas.

Atstājiet komentāros, kurš no 3 efektīvajiem veids jums patīk vislabāk un kuru gribētu izmēģināt savā biznesā!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *